Dåligt bloggande i april månad.

Hej mina fina!
 
Prioriterar bloggen mycket mer när jag är ledig än när jag inte är det. Det märker ni ju själva, har inte bloggat på två dagar. Kommer nog bli ganska dåligt bloggande nu i april månad, som jag skrivit tidigare så kommer det bli en stressig månad. 
 
Var på körskolan inne i Kalmar idag och bokade in ett flertal körlektioner samt riskettan. Hade även en körlektion där vi gjorde en rolig runda i stan, mycket skyltar osv. Körkortet är en av anledningarna till att det kommer bli dåligt bloggande. För att körlektionerna inte ska krocka med skolan, så är jag tvungen att lägga körlektionerna vid 07:00 på morgonen. Detta betyder att jag måste upp vid typ 05:00 för att hinna fixa till mig och för att ta mig till Kalmar. Om jag taggar? Mja. 
 
Nu ska jag plugga till historiaprovet som är på fredag. Nattinatt! 
 
Resultatet av en sprucken kylarslang.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback