Frossar i godsaker.

Idag är det söndag och sista dagen på påsklovet. Det har varit så skönt med lite ledighet, men imorgon är det dags att åka ner till Torsås igen. 
 
Syrran åkte till Landvetter tidigt idag på morgonen och nu sitter hon på planet till Turkiet där hon ska jobba i ytterligare ett halvår. Några timmar efter det gick jag till kyrkan för att spela lite. Cash!
 
Nu sitter jag hemma med två dunderförkylda föräldrar och jag hoppas för allt i världen att de inte smittar mig. Har ingen tid till att vara sjuk. April kommer nog bli årets stessigaste månad! 
 
Efterrätt.
Kommentarer
Postat av: Anonym

7 månader om jag får be ;)

Svar: Jaja, ungefär ett halvår. ;)
Hannah Wickstrand

2013-04-20 @ 07:30:54
URL: http://alwaysonthegogo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback