My birthday.

Fick finfina presenter från bästa Matilda. Thanks, honey!
Sixten, som så troget sitter bredvid mig i köket när jag lagar mat/bakar.
Dukning inför släktkalaset (notera kattservetterna som mamma sparat åt mig).
Presenter från släkten min. Tack! 
Tårta till frukost på myndighetsdagen.Besök på Sandsjöbaden.
Vi åt plankaaaaa.

Och pannacotta till efterrätt.
På kvällen firade jag med Marika och Rebecca. Vi grillade och hade det jättetrevligt. Sen fick jag såklart presenter från dem och från familjen, men det har jag inte tagit kort på än, ehe. Men jag fick bl.a. en kavaj från min syster, en chokladfondue och en stavmixer av familjen, och mycket mer.
Kommentarer
Postat av: syrran

nice bild på tårtan (med mammas morgonrock, pappas ben och albins fötter) :P

Svar: Ofta du ens lägger märke till det. Att du analyserar bilden, hahah.
Hannah Wickstrand

2013-05-03 @ 11:53:49
URL: http://alwaysonthegogo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback