Update från modevisningen och framåt.

God kväll! :)
 
Det var längesen jag gjorde en riktig uppdatering här, men nu kommer det en rejäl än. Överförde bilder ifrån modevisningen och framåt, så det kommer bli mycket bilder.
 
Hoppas ni haft en bra påsk med massvis av god mat och gott godis. Själv har jag ätit alldeles för mycket godis, men det brukar vara så när jag är hemma och det är lov samtidigt. Får träna bort det nästa vecka i stället, lov är till för att vara slappa.
Ska försöka plugga körkortsteori nu under lovet, det är ju bara drygt 27 dagar kvar tills jag fyller 18 och då vill jag ha körkortet. Jag är så dålig när det gäller att läsa till sig saker, men det ska gå.
 
Nu ska jag lägga upp fler inlägg åt er, så ni får veta vad ni har missat. Puss!
 
Lisa och jag innan modevisningen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback