Ingen semla på Fettisdagen, vilken besvikelse.

Hej på er! 
 
I tisdags hade jag och Heidi bestämt oss för att äta semlor, eftersom att det var Fettisdagen. Fiket hade stängt men vi tänkte att det inte gjorde något då ICA också sålde. Men just när vi kom dit, så var semlorna slut. Och inte fanns det några på lagret heller - den besvikelsen. 
 
Igår var det Rock Night, men jag valde att inte gå. Istället gick jag och tränade (haha what?). Däremot så gick jag på efterfesten och det var faktiskt väldigt kul. Somnade runt 04:00 och skulle upp 07:30, så det blev inte många timmars sömn, men ändå är jag inte så trött, just nu i alla fall. Tröttheten slår väl till tidigt ikväll istället ..
 
Heidi var hungrig idag. Mums för blomkålssoppa!
Kommentarer
Postat av: Heidi

I'm sexy and i know it

Svar: Eeeeeeey, sexy lady!
Hannah Wickstrand

2013-02-15 @ 11:37:42
URL: http://lifestylebyheidi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback