Plugg, plugg, plugg.

Goddag! 
 
Håret blev ganska galet, vilket jag hade förväntat mig. Nu måste jag låta det vila lite innan jag färgar det en gång till. Klippte håret efter färgningen, då det var fruktansvärt slitet. Det var slitet redan innan färgningen, så det var hur skönt som helst att få bort det slitna. 
 
Annars har jag inte gjort någonting överdrivet roligt. Jag har pluggat och det har faktiskt gått framåt. När jag började så hade jag en hög med ungefär 9 skolarbeten, men nu är det bara 3 kvar. Det är två jättetråkiga arbeten och ett jätteroligt, så jag antar att det jämnar ut sig. Målet är att hamna i fas, så att jag kan fokusera på körkortet sen. Wooh!
 
Inatt när jag skulle gå och lägga mig hade Melker redan tagit min sovplats.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback