Så, nu har jag också plockat ner mina julsaker.

God eftermiddag! 
 
Den senaste veckan har varit dramatisk och härmed lämnar jag den nu bakom mig. 
Har varit ledig ifrån skolan både igår och idag, så jag passade på att plocka ner mina julsaker. Julen är över sen längesedan men jag har inte haft tid till att plocka ner den förrän nu. Känns ovanligt ljust i lägenheten, men jag vänjer mig nog snabbt. Och gör jag inte det så får jag väl ta och köpa ett par mörkare gardiner. 
 
Fick en förfrågan från Källa Glassgård, där jag jobbade i somras, om jag ville jobba där i år igen. Avvaktade med ett säkert svar. Men det känns bra att jag i alla fall har något om mina andra planer skulle gå i kras. 
 
Nu ska jag nog ta mig en kopp te, om en timme drar jag iväg till körskolan. Puss!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback