Spenderar sista dagen på sportlovet hos kusinerna.

Hej på er! 
 
Igår var jag kock och servitris på en trerätters middag kallad "Fest för livet". Min bror skulle stått för underhållningen, men han kunde inte komma. Därför fick jag och Vix hoppa in istället. Vi har inte sjungit ihop på två år, men ändå lyckades vi sätta ihop en repertoar på 5 minuter. Det gick bra, men vi har gjort så myckt bättre innan, haha. Nåja, huvudsaken är att det var uppskattat ändå. 
Fick lite brännskador på foten också, men annars var det en riktigt trevlig kväll. 
 
Alldeles strax är det dags för lite födelsedagsfirande hos kusinerna. Vi har hela tre födelsedagar att fira, så jag borde kanske göra mig iordning. Ha en bra dag, alla ni! 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback