Sportlovet närmar sig, sakta men säkert.

Hej allesammans! 
 
I helgen har jag varit i Torsås och repat till två tjejers projektarbete som äger rum den 1 mars. Vi är en liten kör som ska sjunga några låtar i Söderåkra kyrka, så kom dit och kolla om ni har tid och lust. Eftersom att vi jobbat så effektivt i helgen behövde vi inte repa alls länge idag, så nu har jag redan varit hemma i någon timma faktiskt.
 
Hemma i trakterna har alla redan tagit lov, men jag måste gå i skolan ytterligare en vecka. Det suger att vi inte har lov samtidigt, för jag när jag kommer hem har inte mina vänner tid för mig, för då har de börjat skolan igen. Dessutom så jobbar syskon och föräldrar, så jag får spendera mitt lov tillsammans med mormor och mina katter. Men det är ju inte så dumt det heller! Har nämligen bestämt en dejt med mormor då vi ska baka snickerskakor och dricka hennes hemma gjorda vinbärssaft, mums.
Ska försöka klämma in en dag för en tripp till Ullared och Gekås också, så helt sysslolös kommer jag förhoppningsvis inte vara. 
 
Resten av dagen ska jag titta lite på O.C, laga mat och plugga. Ha en bra söndagskväll!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback