50 Shades Darker.

Gah! Var helt säker på att jag började vid 10:00 idag. 10 meter ifrån skolan insåg jag att det är tisdag och att jag var en halvtimma sen. Och jag som hade en så bra morgon, ingen stress. Hann titta på Nyhetsmorgon en bra stund då jag vaknade lite tidigare än vanligt också. Glömde totalt bort vilken dag det var. Nåja, imorgon börjar jag i alla fall vid 10:00. 
 
Hade min första körlektion idag, kunde ju gått lite bättre. Har inte kört manuell på ett tag och var inte van vid deras bil, så det blev lite knas. Hoppas att nästa går bättre! 

Hann även med att tvätta i tre omgångar idag, så skönt. Skulle hunnit med en del andra saker ikväll också, men jag tror jag sparar det tills imorgon. Ska tvätta bort sminket och läsa lite ur "50 Shades Darker" istället. Sen ska jag försöka somna tidigt, så redan nu säger jag: Godnatt!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback