Ensemble, musikteori, körlektioner, träning och jordgubbar.

Hej! 
 
Idag har vi återigen repat på "Hot Stuff", som är min lead-låt under modeshowen. Vi kom igenom hela låten, men den är fortfarande lite hög för min del. På eftermiddagen hade vi ett litet prov i musikteori, jättesimpelt då vi gick igenom allting med läraren innan. 
Vad gäller de individuella valen till trean så kunde man välja musikteori också, men de hade missat att skriva dit det på blanketterna. Hur som helst så har jag nu lagt till det som ytterligare en kurs. 
 
Efter skolan bokade jag två körlektioner. Har ju bara hållt på med teorin nu i några veckor, kände att det var dags för att ta tag i det praktiska också. Så imorgon har jag min första körlektion, hoppas det går bra. Kört har jag ju gjort en hel del, men just manuell har jag inte kört sen ett halvår tillbaka. 
 
 
Senare stack jag och tränade på F&S. Hjärtat började spöka sådär konstigt igen, men jag tog några djupa andetag och körde på igen. Bra eller inte? Det vet jag inte. Eftersom att jag inte vet varför det spökar som det gör. 
Efteråt kom i alla fall den där härliga känslan och efter en svalkande dusch förtjänade jag mig en och annan jordgubbe, mums. Nu ska jag lägga mig ner och läsa lite, tjingeling!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback