So even if disaster strikes, I close my eyes.

Hello dolls! 
 
I lördags spenderade jag kvällen i Vassmolösa hos Matilda. Vi var ett gäng tjejer som firade att Matilda fyller 18 år nu på lördag. Det bjöds på tacos, marängsviss, idiotkunskap och melodifestivalsmys. Kvällen var jättetrevlig och det var trevligt sällskap. 
 
Angående melodifestivalen så är jag otroligt nöjd över vinnaren. Jag visste redan innan deltävlingen i Malmö att Robin Stjernberg skulle gå vidare till final, vilket han inte gjorde först. Han gick till Andra Chansen, men väl där briljerade han och lyckades därefter knippa hem en finalplats. 
Han gjorde otroligt bra ifrån sig i finalen och utspelade så mycket energi och glädje. Med flest röster från utlandet och näst mest från Sverige tog han hem allting. Utan tvekan, en värdig vinnare. Jag tror på honom lika mycket i Eurovision, som jag gjorde i Melodifestivalen. Grattis, Robin!
 
Kommentarer
Postat av: Emma

Han var ju bara bäst! :D

Svar: Ja, verkligen! :D Vad tyckte du om de andra låtarna? :)
Hannah Wickstrand

2013-03-11 @ 18:19:06
URL: http://emmammilosson.blogg.se
Postat av: Anonym

Åh tack Hanna!:* ingenting om man jämför med er stagare, men ändå! hah

2013-03-12 @ 21:29:39
Postat av: Emma

Sv; jag tyckte inte speciellt mycket om det andra, utan det var bara Robin som stack ut!

Svar: Jag håller med! :)
Hannah Wickstrand

2013-03-13 @ 19:28:52
URL: http://emmammilosson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback