Vårstädat bland smink och smycken.

Godkväll!

Hade inte så mycket tid till att blogga förra veckan. Efter skolan repades det till Sara & Sara's projektarbete, välgörenhetskonserten som jag tidigare nämnt. Det mesta som kunde gå fel, gick fel, haha. Alla rep har gått bättre än vad själva konserten gjorde. Men det kan inte alltid bli bra!

Igår var jag inne Kalmar med Lisa och shoppade lite. Eller det var snarare hon som shoppade, jag hittade ingenting. Har förälskat mig i en kavaj från H&M, men den fanns inte inne i min storlek. Så jag får väl kanske åka in i veckan igen. 

Idag har jag inte gjort nånting. Det har varit sol ute hela dagen, men ändå har jag inte gått ut. Istället började jag vårstäda och rensade bland smink och smycken. En hel del har blivit slängt, vilket är skönt. Rensade den här samlingen med nagellack innan till ungefär hälften. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback